2010-09-25
 10:09:58

Till saltvik så småningom.

Lördag idag, vilket betydde sovmorgon. Sovmorgon för mig numera är typ till halv 9, sen vill tydligen inte liten sova längre :) men det är bara att vänja sig, har inget emot att vara vaken tidigt heller, mest bara mysigt!

Idag ska vi ut till Saltvik, dels för att lämna tillbaka bilen som vi har lånat och så är det lite kalas också :) trevligt trevligt.
På vägen dit ska vi faktiskt svänga in via Mattssons, det händer ju inte allt för ofta.
Såg en annons i tidningen i går med bodys och grejer. Så jag ska se om det är något fint :)
Tomas skulle visst titta efter något han också, var det var har jag redan glömt!

När vi kommer hem måste jag nog återgå till skolarbeten..
Håller på och gör klart samhälla uppgiften som handlar om riksdagsvalet 2010.
Och sen måste jag göra ett litet projekt om 80-talet också.
BAH!

Nåväl, ska börja med att göra något åt lurvet på huvudet så Tomas vågar ta med mig ut :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: