2010-09-21
 09:52:48

Sovmorgon och andra funderingar.

Oj vad skönt med lite sovmorgon, även fast jag har varit vaken till och från halv 7 när Tomas åkte på jobb, men jag behövde iallafall inte stiga upp :)

Har sovmorgon idag för att vi var på en föreläsning igårkväll. Handlade om ekologiska saker och olika ämnen och sådär.
Före jag åkte på den föreläsningen var jag och hälsade på min brors nyinförskaffade kisseunge <3 ooh han var så härlig, och söt, och gosig.
jag ville ta med honom hem - ända tills han började klättra på soffan. Då kom jag ihåg hur jobbigt det var när vi hade kisseungar. Så han får stanna hos Dan så kan jag hälsa på honom i lagom doser istället <3
Och mina älsklingar här hemma vill verkligen inte ha någon till kompis.
Det räcker nog med att det ska komma en skrikande bebis så småningom.
Vad ska mina hjärtan säga?!

Nu ska jag iallafall snart åka iväg till skolan.
Är alltid lite trögt när man har hunnit vara vaken hemma en stund, skulle liksom vara så skönt att fortsätta lalla på här hemma.
Hihii.

Magen växer så det knakar känns det som, kliar gör den också.
Och skruttan innanför är vaken mera och mera.
<3
längtan efter henne är så obeskrivligt stor på samma gång som jag har så svårt att förstå att jag, pernilla ska bli mamma och komma hem med en riktig liten bebis.
Känns så grymt overkligt.
Men jag kan bara tänka mig vad underbart det kommer vara.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: