2010-09-16
 17:06:13

Råddlallillaa.ll

I skolan har det varit kunddag idag. Jag hade tyvärr ingen kund.. såå tråkigt att gå en hel dag utan något speciellt att göra.
nåväl, med mina klasskompisar gick dagen rätt så fort ändå :) riktigt roligt kan vi ha. Idag fick vi iallafall våra nya arbetskläder, så nästa kunddag ska dom invigas.
trevligt.

När jag kom hem hoppade jag i duschen med en gång, det var verkligen så skönt! stod där en bra stund. Sen på med pyjamasbyxor, så det lallar jag runt i. Helst skulle jag gå med det hela dagarna. I princip det enda som passar :)

Imorgon, mina vänner är det äntligen fredag. Vilket betyder sovmorgon till klockan 10. Sen skola till halv 2. Vi har näringslära prov imorgon, så jag måste väl läsa på lite ikväll.
Det är ett litet övningsprov inför det "riktiga" provet som gör så att vi får papper på att vi kan jobba som hårologer (mera kunskap om hår, hårbotten och sådär)
Så jo.

Men nu måste jag leta lite fakta om 80-tals sminkningar och öva på provet.
tjohej.

Idag har jag varit gravid i 220 dagar <3 vilket betyder bara 60 dagar till bf.
Längtan blir bara större och större!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: