2010-09-02
 20:08:03

oredigt bara värre

Har sovit bort hela kvällen idag också. Sjukt att man kan vara så trött, blir så fel när man inte får sova på nätterna sen istället!
Nåja, får försöka vända dygnet på rätt i helgen.
För imorgon är det äntligen fredag! som jag har längtat.
<3

Har kort dag.. bara 10-13.30 - men före det måste jag in till FPA för att fråga lite saker. Och kolla så vi verkligen har allt inlämnat som det ska..
så jag slipper oroa mig för det iallafall.
Och efter skolan vet jag inte vad jag ska hitta på, ska vänta på att Tomas slutar jobba.. förhoppningsvis slutar han tidigt :)
så kan helgen börja sen.

Idag när Cosmos kom in, stödde han inte alls på vänster framtass - nojig som jag är blev jag jätteorolig och försökte känna och trycka lite på den, för att se om han skrek till för att det gjorde ont.
Han reagerade inte så mycket när jag höll på..
men fortsatte hoppa runt på tre ben..
Men nu ju mera kvällen har gått desto mera har han börjat gå på tassen igen..
har han fejkat? eller vad kan det vara?
<3

Gud vad jag hoppar fram och tillbaka - blir ett riktigt oredigt inlägg.
Men FAAAN vad irriterad jag är på AMS, jag har fortfarande inte fått något besked om mitt studie och bostadsbidrag.. vilket betyder att jag blir utan denhär månaden eftersom dom betalar ut det imorgon..
roligt bara värre - några hundringar mindre än vad man är van med.. hur ha dom tänkt det.. räkningarna, hyran, maten, bensin och allt runtomkring blir inte billigare bara för att dom är långsamma!!


sassa

jag håller med, jävla ams!!! såå himla tröga...



PUBLICERAT: 2010-09-02, 20:17:35 | URL: http://susannl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: