2010-09-04
 08:03:59

Foglossning?

Godmorgon!
Jag kunde inte sova längre, för det tar så jäääkla ont i typ ljumsken (?)
Jag har trott att jag har sträckt ljumsken och att det är därför jag har ont.
Men nu när det har varit såhär så länge börjar jag fundera om det inte kan vara folglossning.
Men jag vet ju inte hur det känns när man har det..
Måste höra med bm när vi ska dit nästa måndag, om det inte har blivit bättre.
Ta sig ur sängen är en riktig pina, jag vaknar också på nätterna när jag ska vända mig för det tar så ont.
Kan det vara foglossning tror ni?

Idag ska jag iallafall åka in till stan med mamma en sväng.
Ska egentligen inte ha något, så mest bara för att titta.

Ha en bra lördag!


Jennifer, mamma till Lukas och bebis i magen

Ja det kan mycket väl vara foglossning! Jag har foglossning nu och hade när jag väntade Lukas och nätterna är ett rent helvete :(



PUBLICERAT: 2010-09-04, 19:31:57 | URL: http://ettuddanamn.blogg.se/
pernilla

ja nätterna är värst, när man vaknar varje gång man ska vända sig och skulle kunna börja lipa för att det tar så ont! bara att kämpa på, är ju glad att det försvinner när hon tittar ut iallafall!



PUBLICERAT: 2010-09-05, 08:36:17 | URL: http://pernillanivetju.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: