2010-09-28
 16:11:38

deleta nattsömnen

Tisdagen gjord. Är faktiskt riktigt stolt över mig själv som tog mig igenom den.. Natten var verkligen inte den bästa, vaknade vid 2 och kunde inte sova mera sen. Lillan hade kalas i magen och tyckte att vi skulle umgås.. Så vi tittade på idol och halv åtta hos mig och sådär..
Jag åt lite och slötittade lite på alla bra (!) program som kommer mitt i nätterna..
6.15 blev jag akuttrött och skulle kunna ha gjort vad som helst för att sova..
Men då skulle jag ändå stiga upp om en kvart, såå. mycket sömn blev det inte..

Idag har nog skruttan inte haft det riktigt bekvämt tror jag, hon har bökat massor och ingen sittställning har varit bekväm för mig. Hoppas hon har lagt sig till rätta nu, så mamma kan sitta ordentligt imorgon :)

Idag kom vårat HM paket. Och allting passade perfekt, Tompen var sååå snygg i sin nya tröja (:
härligt härligt.

Kvällen måste jag ägna åt att plugga på prov... HELA KVÄLLEN.
usch, prov är inte min bästa vän alls.

minbebisälskling, jag är så nyfiken på hur du ser ut <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: