2010-09-23
 17:49:17

Dålig uppdatering !?

Är rätt så seg på att uppdatera, är så sjukt mycket annat nu tycker jag.
Första perioden är påväg att ta slut i skolan, vilket betyder att alla kurser ska avslutas alltså MASSOR med prov.
Och jag hade glömt hur jobbigt det är med prov.
Var är min motivation?!

Idag har vi haft kunddag, jag hade två kunder - även fast det är väldigt lite egentligen är det mera än vad jag klarar av nu tydligen. Jag har så ont överallt nu efteråt.
Öm i hela kroppen..
tråkigt om det ska vara så redan.

Över till lite roligare saker då;
- Dans kattunge är det sötaste jag har sett på länge (=måste dit varje gång jag är i stan, hihi )
- Enligt HM;s hemsida kommer mitt paket till mig i morgon - härlig start på helgen.
- Det är fredag imorgon - helg med två hela dagar med älskling börjar.
- Min tös är det bästa som finns - hon älskar att buffas och gör det nästan jämt. Usch vad jag längtar efter dig <3

Det var väl allt jag hade att säga just nu.
Ska försöka leta upp min kabel till telefonen så ska jag bjuda på magbilder och bild på kissen :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: