2010-10-18
 09:02:30

Vecka 37 (36+0)


Måndag - ny vecka - ny vecka också för mig och bebis <3
Vecka 37
Jag trodde aldrig dehär sista veckorna skulle komma :) känns så overkligt, att jag också kommer att få vara den som skriver en förlossningsberättelse, att jag också kommer att åka in till sjukhuset och komma hem med vårt barn.
Känns som om det bara är alla andra som får det :)
Men snart är det våran tur också.
<3

vår lilla älskling där inne håller på och förbereder sig för att komma ut, vilket jag nog känner. Hon är en jäkel på att pressa sig neråt - inget vidare skönt för mamma. Men på samma gång så skönt, eftersom hon har full koll på vad hon ska göra (hör ni hur stolt jag är över henne?)
Moderkakan har tydligen börjat åldras.. och allt på henne är färdigutvecklat.
Så där inne ligger alltså en färdig liten bebis, våran bebis <3 det känns ju helt jättekonstigt.
Hon har växt från att ha varit bara någon liten mm till nu ca. 48 cm.
Jag är imponerad av henne, vad hon kan vårt barn :)
Medelvikten brukar ligga runt 2800 g och Heidi tippade våran lilla till ca. 2700 g.

jag väntar med spänning på dagen då hon vill komma till oss.
är helt pirrig :)


Minna

Min moderkaka började också få förkalkningar på sig..

Alltså att den tycker att bäst före datumet börjar gå ut, om man säger så ;) HAha!



kram



PUBLICERAT: 2010-10-18, 11:25:43 | URL: http://minnaamanda.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: