2010-10-20
 18:48:28

Tryck neråt och pepparkaksdräkt


Idag har skolan varit riktigt jobbigt. Det går inte att sitta ner längre, hon protesterar.
Hela dagen har hon bökat och tryckt neråt, och jag har allvarligt funderat på om hon har varit påväg ut.
Det är först nu, för kanske en halvtimme sen som hon har lugnat ner sig.
Hoppas hon tänker sova ett tag nu :) så mamma får vila lite.

vi får nog helt se hur det blir med att bara vara ledig torsdagar, fortsätter dethär trycket osv (som jag antar att bara kommer bli värre) kommer jag inte kunna vara i skolan.
men vi får se hur det går.

Till något roligare då;
Imorse hittade jag denhär jättegulliga pepparkaksdräkten som bebis självklart ska få. Den ska hon ha på sig på luciamorgon, när vi ska och titta på min kära vän Johanna, som är med i Ålands lucia.
Vi har blivit inbjudna att komma och titta på henne på sjukhuset, och givetvis ska min lilla bebis med <3
så den ska klickas hem nu ikväll, så inte storleken försvinner.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: