2010-10-17
 17:28:47

Söndag

Dagen har spenderats hos mamma :) som de flesta söndagar, jag passade även på att tvätta när jag var där. Så nu är verkligen ALLA lillans plagg tvättade.
Riktigt skönt att ha det gjort.
När jag kom hem plockade pappa Tomas in kläderna i hennes byrå, och kom efter en liten stund och frågade om jag kunde hjälpa att vika "de är ju så himla småå" <3

Har just ätit lite mat, gott var det!! :)
Nu sitter jag och funderar på att gå och duscha, skulle verkligen behöva tvätta håret alltså. Men det är ju såå jobbiigt.

Sitter också och försöker komma överens om vilket av tillfällena vi ska gå på när man ska hälsa på bb. Vi kan gå antingen nu på tisdag (det rösta jag för) eller nästa måndag.
Men han vet iniiiiiinga.
Så vi får se när vi går.

Förövrigt mina vänner TJUGONIO, 29 dagar kvar till beräknad dag.
Det är ju lite ju.
Jättelite.
Hon är snart här <3
Åh, vad underbart!


hallonmamma

Mamma Mia! Bara 29 dagar kvar ! Fasen vad roligt. Hoppas du inte behöver gå så långt över tiden :)



PUBLICERAT: 2010-10-19, 15:38:59 | URL: http://hallonmamma.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: