2010-10-13
 08:58:20

Onsdag morgon


Usch vad slö jag är idag! Har säkert med att göra att det är sista dagen innan lov, man brukar vara lite extra seg då. Men det ska bli så underbart med lite ledigt :)
Har idag redan hunnit vara och handla och städat lite här hemma.
Ska snart gå ner och diska så är det gjort också.
Sen så småningom ska jag börja fara mot skolan.

---------------------------------------------------------
Igår låg jag och Tomas och fantiserade om hur det kommer bli när hon är här med oss <3 det går nog inte att föreställa sig, men helt underbart vet jag att det kommer bli.
Våran lilla bebis, vår alldeles egna :)
Och det närmar sig, ca. 4 veckor kvar - inte så illa!
Hoppas jag inte går över tiden så mycket, vill så gärna träffa henne!
Efter helgen är allt i ordning, och hon får komma när hon vill!
Skruttan vad vi längtar efter dig, både pappa och jag <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: