2010-10-17
 07:25:38

Norrtälje tripp och annat krafs

Idag var jag till Norrtälje som sagt. Handlade blöjor, nappar, tvättlappar, tops och allt annat en liten kan behöva :)
Lite mat kom också med hem.
Och en mysdräkt till mig :) + ett par uggs - sjukt sköna.
Sen fick även Tomas en tröja och ett par nya pyjamasbyxor.
Alla är nöjda och glada!

Nu är det enda jag ska köpa innan hon är här en bröstpump, tror det får bli på måndag så har jag det gjort.
Sen ska jag koka alla nappar och alltihop - sen kan hon få komma!

Jag blir så grymt avundsjuk när jag läser hos alla som får sina bebisar - när är det min tur?! jag vill träffa våran lilla älskling nu. Jag orkar inte vänta längre.

På måndag går vi in i vecka 37 - så det minskar ju hela tiden iallafall.
<3
Hon var livlig och med hela dagen igår, lilla snuttan. det var inte långa stunder hon var lugn.

Idag är vi vakna jättetidigt som vanligt, ska äta lite och sen åka till mamma och tvätta kläder :) ska tvätta hennes påslakan, sen är alla hennes saker tvättade! <3
Sen ska vi också hämta min förra bil som kommer till Eckerö idag- hallelliiiuuja jag får alltså mina vinterdäck idag.
Och dom ska på ganska med en gång vill jag lova, sjukt halt igår.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: