2010-10-15
 07:04:11

Min kväll och min morgon

Kom hem först vid halv 11 igår, och då var jag så jääkla trött så jag orkade inte blogga något.
Kvällen hos Hanna var som vanligt hur trevlig som helst, hon bjöd på jättegoda muffins :) nommnomm.
Tack för det!

Tomas (&Peter) var på mörkerkörningsteori medans jag var hos Hanna, så när den var slut åkte jag in till stan och plockade upp dom. Iskallt hade dom, stackrarna.
Vi lallade runt lite till klockan 21 när dom skulle göra själva mörkerkörningen.
Då åkte jag till mamma och satt där tills de var klara.
På vägen hem blev det en sväng via rökka också ;)

Så det var min kväll det.

Idag hade jag planerat en sovmorgon, men att vakna halv 7 tror jag inte man kan räkna som det.
Nåväääl, har rätt mycket jag ska göra idag så lika bra att vara uppe i tid.
Ska börja med att fixa till mig lite, vid 10 ska jag skjutsa Peter och sen handla lite :)

Ha en trevlig fredag! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: