2010-10-30
 10:06:38

Lördagmorgon

Godmorgon :)
Har sovit riktigt bra inatt faktiskt, bara varit upp en gång vid 5 för att dricka mjölk (riiiktig halsbränna) men sen somnade jag gott igen.
vaknade sen vid halv 10 och buffade på Tomas att han också skulle vakna.

Nu ligger jag här i sängen med datorn i famnen, och ska strax åka till butiken och köpa ålandstidningen. Johanna är med i den idag, som luciakandidat nr. 7

Annars finns det inga planer alls för idag, precis som det ska vara en lördag.
Det enda jag kan tänka mig att göra är yrkesritningen som ska vara klar tills på måndag. Men vi får allt se.

[Liten har varit rätt så vild hela morgonen, bökat runt riktigt ordentligt. Jag vill så gärna ha henne på utsidan nu, jag vill inte längta och vänta mera.
Jag vill se hur hon ser ut, höra henne andas och bara kunna ligga och snusa på henne hela dagarna.
Hjärtat - kom ut nu. <3
]



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: