2010-10-25
 19:07:09

Kvällen

Ikväll har vi packat litens del till bb väskan, så nu är det klart iallafall :)
Sen är det mina grejer kvar, men det är inte lika roligt att packa.
Sååå, det tar vi en annan kväll.

Och som sagt så är det dags för sista ultraljudet imorgon, och jag hoppas sååå mycket att Tomas lyckas komma ifrån jobb. Vill verkligen ha med honom.
Men om inte annat går det nog bra ändå.
Ska bli intressant att se henne, även om man inte kommer se så mycket :)
Och sen få veta hur allt står till, och om hon är på gång snart.
Och så ska vi också fråga honom en gång till att det faktiskt är en hon.
Men vad gör vi annars?
Gud vad chockad jag skulle bli.

Så imorgon när vi har varit på ultraljud och fått reda på hur allt är.
Vill jag att ni gissar när hon tänker komma och hur stor hon kommer vara :)


Jennifer

Jag tror den 21 november och bebis kommer vara 50 cm och väga 3216 g :P



PUBLICERAT: 2010-10-26, 06:16:53 | URL: http://ettuddanamn.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: