2010-10-15
 08:10:36

HM leverans och ännu en kärleksförklaring till den bästa.


Enligt HMs hemsida är mitt paket överfört till transport nu imorse, så det borde alltså anlända till Lemland idag :) Jag har varit lite busig och beställt en massa kläder till Tomas som han inte vet om att han ska få, kände mig lite extra kär och snäll här en dag :)
Hoppas han blir glad och att allt sitter så fint som jag har tänkt.

Han är så fin min Tomas, i natt när jag låg vaken låg jag och tittade på honom när han sov, det skulle jag kunna göra hur länge som helst. Det finns ingen finare och det finns ingen bättre <3 som en liten bebis sov han så sött.

Jag är så stolt över honom, och ser verkligen upp till han.
Han ställer alltid upp och vet alltid vad han ska säga och göra.
Han är en såndär pojkvän som alla skulle vilja ha - en helt perfekt en <3
Min älsklingsTomas.

hihihihihihi <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: