2010-10-02
 16:09:38

Härlig lördag!

Sådärja, äntligen funkar min blogg.. Jag har inte kommit in på den på hela dagen..
Kanske det var meningen, så jag skulle plugga istället :)
och det har jag faktiskt gjort - lite iallafall!

Ååh tidigare i dag var det så himla fint väder, jag blev såå sugen på en promenad med vagn och tomas <3 men då vill vi ju ha henne på utsidan :)
Så vi får vänta några veckor till!
sen jäklar blir det familjepromenader vill jag lova. Gud så mysigt v.

Vi har nyss ätit tacos, noooomm. Och nu fastnade jag här.
Sitter och tittar på ny telefon, är så sjukt sugen.
Och insåg för ett tag sen att jag faktiskt har haft min i två år, utan att vara riktigt nöjd med den.
Så kanske jag kan få en ny i julklapp?
Vi får se vad jag hittar :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: