2010-10-18
 21:15:18

bakning är inte vår starka sida.

Nu ligger jag i sängen och ska egentligen sova.. Men jag är inte så trött ännu.
Ena tv boxen har gått sönder, så det betyder att vi nu bara har tv antingen i vardagsrummet eller sovrummet, och då är det viktigare i vardagsrummet.
Men jag som är så van att somna när jag ser på tv, känner att det är lite jobbigt dethär.
Skulle inte riktigt villa lägga ut pengar på en ny box just nu.
Men vad ska man göra?!

Nååväl, ikväll har det bakats här hemma. Det händer väldigt väldigt sällan, och idag fick jag ännu en gång bevis på varför.
Allt började bra, jag måttade och hade mig. Ända tills jag insåg att jag hade måttat helt fel, så jag fick kasta alltihop och börja om.
Jag skulle knäcka ägg, det började bra men slutade med att jag tappade ett ägg i golv, och vi fick städa hela köksgolvet i princip.
Tillslut blev domdär jäkla muffinsen klara iallafall, och jag tror dom blev helt okej.
Måste ha mamma och syster att smaka imorgonbitti före jag tar dom till skolan ;D haha.

Så någon karriär som bagare behöver jag inte funderar på!


Linn

Kika in mina bloggtävlingar, http://linnlagerskog.blogg.se/category/tavlingar.html :)



PUBLICERAT: 2010-10-19, 13:51:30 | URL: http://linnlagerskog.blogg.se/
ida

Baka är kul, jag ska baka till mammas kalas på Fredag och ni får INTE hjälpa till fast jag vet hur mycket ni vill :)



PUBLICERAT: 2010-10-19, 14:46:59 | URL: http://idavilhelmina.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: