2010-11-08
 09:32:59

Vecka 40 (39+0)



Såhär ser magen ut just nu, jag hoppas lite att dethär ska vara de sista magbilderna som tas.. Men man vet ju aldrig :) Har haft mycket förvärkar idag, eller jag har fortfarande.
Hoppas hoppas det tänker sätta igång på riktigt så småningom <3

Tack för alla era fina kommentarer, både här och på facebook. Ibland vet jag inte vad jag ska svara, och kanske därför låter bli (: men jag blir alltid jätteglad när jag ser att någon har kommenterat något peppande, det hjälper himla mycket!

----
Dagens planer är iallafall att städa våran stora garderob, som det är nu hittar man ingenting där och dörrarna går knappt att stänga :)
Sen tror jag att jag ska torka golven lite också.

Lite senare tänkte jag åka ner till svärföräldrarna en sväng, M och T skulle dit. Så jag tänkte passa på att prata lite skit med dom :)

Ha en bra dag allihopa, och håll era tummar lite för att det ska sätta igång på riktigt, hihi.


Marit Edman

en riktig prinsess-mage, är det. Om ni skulle ha tagit en bild bakifrån skulle det antagligen inte synas att det finns ett litet knyte "på framsidan" av mamma. Härligt att ni har fotograferat och dokumenterat för även om det är OOOOtroligt stort och man i viss mening alltid kommer ihåg och aldrig glömmer... så glömmer man ändå vissa saker.


pernilla

Nej det syns ingenting bakifrån :) Ja, har alltid tänkt att jag ska ta ordentligt med bilder under graviditeten, dels för att man kan jämföra om det skulle komma en till knodd någon gång och också för att det är kul att titta tillbaka på och minnas :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: