2010-11-11
 07:42:44

Torsdag med fina kissor <3

Godmorgon :)
Här sitter jag i soffan med alla mina tre kissor runtom mig, bejbisarna <3
Undrar hur det ska gå när lillbebis kommer. Mina kissor har alltid behandlats likadant som barn, de är med precis överallt och får alltid som dom vill och är faktiskt riktigt bortskämda.
Dom är också vana med att få min uppmärksamhet till 100%
Såå, det ska bli intressant hur dom tar det.
Det viktiga är bara att vara med dom så fort man får chansen, vill ju inte att min bebbusar ska känna sig åtsidosatta heller.

Idag är det torsdag, veckan har gått fort tycker jag.
Så idag skulle jag behöva göra undan lite skolgrejer, så det skulle vara klart innan helgen.
Men vi får väl se hur vi lyckas med det :)

Jag tänker iallafall börja denhär dagen med att bädda ner mig i soffan och titta på bartenderskolan med kissorna <3

Och tänk om hon skulle kika ut imorgon. 12.11.10 - lite tufft datum skulle jag tycka.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: