2010-11-11
 19:44:55

Torsdag kväll.

Ikväll har jag börjat om på albumet om magen (så typiskt mig att börja om) så nu har jag kommit till vecka 22, och tänkte göra resten klart imorgon :)
Annars ikväll har Mickan och Mamma varit ut en sväng, mamma var så snäll och diskade till oss när hon ändå var här - tack så mycket <3.

Men så mycket mer har inte hänt.
Imorgon får vi tillbaka iptv boxen, som har varit på lagning så då har vi tv iallafall.
Sjukt vad handikappad man blir med en gång man är utan något man är van att ha.

På tal om imorgon så ska jag åka en sväng in till stan, om jag orkar.
Skulle vilja ha en fönsterlampa till sovrummet och så är jag på jakt efter mössa,vantar och halsduk till mig som jag kan ha på alla vagnpromenader vi ska göra i vinter :)
hittade nyss jättefina på gina, men nu bor vi ju inte i Sverige.. hehe.

Nu ska vi se om vi hittar något att se på, på play sidorna.
Ha en bra kväll :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: