2010-11-16
 16:10:39

Sista bm besöket ?! - Jo, vi bestämmer så!

Då var förhoppningsvis det sista bm besöket avklarat. Allt såg fint ut som vanligt :)
Lillans hjärtljud pickade på så fint med 150 slag/minuten <3

Barnmorskan trodde nog något kunde vara pågång nu, hon såg flera tecken.
jag vågar inte tro på det riktigt, eftersom hon har sagt att det kan vara dags när som helst i två veckor  nu, men man vet ju aldrig.
Någon gång ska hon ju ut, så hon får gärna komma nu med en gång :)

Av någon konstig anledning är både jag och Tomas helt slut idag, skulle jag blunda så skulle jag somna sittandes. Dock skulle jag vilja städa upp lite här, ifallomatt hon bestämmer sig för att kika ut.
Och så skulle vi verkligen behöva få sovrummet ommöblerat, så som det är nu är det för knöligt att bädda tycker jag.
Men vi får nog allt se vad energin räcker till ikväll.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: