2010-11-28
 19:08:38

Överburenhetskontroll imorgon.

Helgen har gått väldigt fort tycker jag. Redan är det söndag kväll :/
Tomas är och spelar poker med bröderna och pappan, så jag är ensam. Har just dammsugit och tänt alla ljus jag hittade :)
Väntar på ensam mamma söker, sen ska jag försöka sova.

Imorgon har vi gått 14 dagar över tiden, vilket betyder överburenhetskontroll.
Tomas kommer med vilket känns himla skönt <3
Och jag går inte ut därifrån förrän dom har fattat att jag inte orkar med det här längre.
Jag vill bli igångsatt!

Vi får se vad dom säger.


Pernilla

Håller tummarna för att du ska få bli igångsatt så att ni får träffa henne snart :)



PUBLICERAT: 2010-11-28, 20:51:09 | URL: http://peernie.blogspot.com
Minna

Jag tror att bara du sätter dig ner och försöker att inte tänka på att hon måste komma ut nu så kommer hon nog. Hon kanske börjar känna sig stressad av att bli igång satt och det är ju inte heller bra. Jag förstår att det är jobbigt, Sandra gick ju över 18 (!!) dagar, då hota de med att sätta igång henne och då tog allt fart.

Så försök att varva ner.

Lycka till i morgon!

Kram



PUBLICERAT: 2010-11-28, 21:15:48 | URL: http://minnaamanda.blogg.se/
Anonym

Håller med Minna. En igångsättning är inte bra för barnet och inte rolig för dig heller. Försök tagga ner och önska dig en naturlig förlossning. Tänk på bebisen i första hand och inte på dig och att du får vänta.


Minna

Läste att du hade skrivit ett inlägg, men tagit bort det?

Att du måste kommentera min kommentar osv. Helt klart att jag fattar hur jobbigt det är. Och jag mena ju inte alls att du ska glömma bort, jag skrev att du skulle försöka. Vilket säkert inte går. Jag försökte komma med peppa de ord vilket inte lyckades helt.

men lycka till då!



PUBLICERAT: 2010-11-29, 11:21:14 | URL: http://minnaamanda.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: