2010-11-14
 15:36:54

Oj lall inlägg

Har just kommit hem från Tomas föräldrar, dit vi var och åt lite tårta för Olle :) Före det var jag och tvättade tre maskiner, så det finns lite rent nu igen.
Ska just lägga på litens påslakan som jag tvättade idag..

Sen har vi också börjat fundera lite på sverige .. vi båda två är i behov av lite kläder (åh gud, så kan man känna sig lite fin efter allt med graviditeten.)
Så det lutar väl lite åt att fara just innan jul kanske... vi får se helt enkelt, mycket bestämmer lillan.
Skulle vara riktigt roligt iallafall.
:)

Ikväll ska jag måda i mig marängswiss, noooommnooommm.
Och titta på ensam mamma söker.
och hoppas på att lillan vill komma ut, skulle bli väldigt förvånad om hon skulle komma på beräknat datum.. MEEN någon måste ju göra det också.. hehe.


Malin

har för mej att jag har läst att mindre än 5% får på beräknat datum, skulle vara coolt om du prickade in =)



PUBLICERAT: 2010-11-14, 19:52:59 | URL: http://halohaa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: