2010-11-01
 20:56:38

Mina kissor.


Jag och Venom myste lite i helgen <3 Jag tror att han känner på sig att något ska hända här hemma. Han är nämligen så sjukt mammig. Flyttar jag mig, så kommer han efter.
Hela helgen låg han såhär nära så fort han fick chansen.
Lilla älsklingen <3

Jag har börjat oroa mig ganska mycket över hur kissorna ska ta bebisen.
Jag har mina aningar med tanke på deras personligheter.
Jag tror att Venom, kommer vara rätt så vaktande, och kommer vilja vara nära henne.
Wilma tror jag inte att kommer att bry sig så mycket alls.
Och Cosmos vet jag inte hur kommer reagera, han har ett lite annorlunda humör, så lika bra som han inte alls kommer att acceptera henne kan det också bli så att han kommer att ta det jättebra.

Det återstår att se.
Kommer i vilket fall som helst sakna mina skruttar massvis under tiden vi är på bb.
Mina kissor <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: