2010-11-06
 10:50:38

Jani

ingen bebis här ännu, har dock varit i kontakt med bb men vi avvaktar..
Har varit på en liten promenad just, mest för att rensa alla tankar och funderingar. När jag hade gått en bit såg jag att Tomas kom i möte med bilen, så när han stannade började jag gråta ..
Jag är så nervös och funderar så mycket ...
Så istället för att promenera hem, körde han hem mig.
Är så glad att han är han <3

Det blev inte någon bastu igår heller, jag somnade under idol och gick bara till sängen sen..
Det ska jag göra nu också, jag vill sova.


Åsa, mamma till Sebastian

Du ska se att det går bra! Kom ihåg bara och lyssna på din kropps signaler, för den har stenkoll på vad som ska göras :)Undrar du nåt så är det bara att fråga :)



PUBLICERAT: 2010-11-06, 11:57:03 | URL: http://minifjun.blogg.se/
Minna

Håller med Åsa..

Det där kommer att gå jätte bra. Det är skithäftigt å inse vilka krafter man har som mamma.. Alltså när man föder..



Tänker på er!

Kram



PUBLICERAT: 2010-11-06, 18:23:17 | URL: http://minnaamanda.blogg.se/
Pernilla

Förstår att du tycker det är jobbigt nu i slutet men en dag kommer du sakna stora magen, fast det är lite bökigt. Men allt kommer nog gå jättebra för er, förlossningen är så häftig och en underbar upplevelse så försök att knuffa undan rädslan och alla tankar. Hon kommer när hon är redo! :)

Lycka till :D



PUBLICERAT: 2010-11-07, 18:19:24 | URL: http://peernie.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: