2010-11-18
 11:41:16

Ingen vila här inte.

Här plockar vi och donar för fullt, lillan ligger nog och sover tror jag - har inte hört så mycket av henne ännu idag iallafall - förhoppningsvis tar hon en sista powernap innan hon tänker kämpa sig ut <3

Vi har iallafall plockat igenom några köksskåp och städat ur i frysen.
Nu ska jag bara kolla hur det ser ut i kylen och försöka göra någon form av lista med vad vi behöver.
För efter det att Tomas slutar jobba (eller ikväll - ha inte fått svar ännu.) Ska vi åka och bunkra upp en sista gång innan hon kommer.

Jag är också lite sugen på att titta på någon julstjärna att ha i sovrummet :) och kanske i vardagsrummet också, har bara inte riktigt bestämt mig vad jag vill ha.
Däremot har jag julkänslor riktigt ordentligt nu.
Så mysigt när det är snö utanför också (:

Nu ska vi fortsätta plocka lite så att det är fint tills kvällen.
Och före vi åker in och hämtar pappan ska jag in via min mammas jobb och hämta lite produkter jag har beställt - trevligt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: