2010-11-08
 17:16:54

Hoppas på fasters magkänsla

Har just kommit hem från svärföräldrarna.
Där var Maria och Thomas också, så vi fick vårat fårskinn som Maria har varit så snäll och köpt till liten. Jag satte just det i vagnen för att prova, och det såg så skönt ut :) jag vill åka vagn.

Ikväll skulle jag behöva rita två yrkesritningar så jag skulle kunna lämna in de och ha det ur världen, men vi får se vad jag orkar.

Mår faktiskt riktigt dåligt, har mått hela dagen. kan inte kalla det illamående, mera konstigt mående. Och ont i magen och samandragningar.
Såå jag hoppas att Marias magkänsla har rätt att vi åker in i natt :)
Gud så glad jag skulle bli då.


åsa (el)

Jag önskar er lycka till ialla fall :)


Minna

Så har ni åkt in inatt nu då??

Detta är spännande!! :)



Lycka till isåfall!

kram



PUBLICERAT: 2010-11-09, 11:17:26 | URL: http://minnaamanda.blogg.se/
pernilla

tyvärr, minna! Vi har inte åkt in :( har bara inget internet.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: