2010-11-05
 16:36:12

Fredagsmys på hög nivå

Fredagskänslan är här :) Hela hemmet är städat, ljus brinner överallt och till och med maten står färdig att ätas. Dock fattas en stor bit för att pusslet ska bli helt. Nämligen älsklingen <3
Han är och tränar, men jag vet inte vad det är som tar sådan tid. Nåja, ju hungrigare jag hinner bli desto godare är det :)

Idag efter skolan hade jag lite för lite att göra tills Tomas skulle sluta, så jag åkte runt till olika butiker. Bland annat till tillfället, där jag gick runt en bra stund för att fördriva tid.
Där hittade jag sen en duschhylla för schampon och sånt som jag köpte.
Har tänkt på det länge, men aldrig blivit av.
Men att ha schampona på golvet är ingen praktisk lösning och inte fräscht heller.
Så nu är det redigt och fint i duschen :)

Ikväll ska vi bada bastu jag och plutten (tomas nya smeknamn) och bara ta det lugnt och vara med varandra.
Ska bli riktigt skönt, jag saknar Tomas och mina stunder.. det blir inte så många sådana mera, det är alltid något annat.
Men desto mer uppskattas dom när vi väl har dom <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: