2010-07-27
 20:06:52

whapoioooddl.

Hade tänkt åka in och lyssna på lars winnerbäck ikväll.. men jag for aldrig.
Vet inte varför egentligen.
Men, är rätt glad att jag stannade hemma.
Tråkigt med sant är att jag är så jäkla slut efter jobb på kvällarna, så jag skulle nog vara helt död imorgonbitti om jag for in.

Men på fredag ska vi iallafall till stan :)
då ska Tomas dricka lite med sin bror.
Jag själv ska sysselsätta mig med Johanna (: ska bli skitroligt att umgås en hel kväll med henne. Hinner prata massor då ju.
miihp<3

Annars går dagarna som vanligt, mycket jobb!
Men försöker slappna av så gott det går när jag kommer hem.
Men nog har jag tur som har Tomas..
Med mina gråtattacker pga graviditet, trötthet, orkeslös och massa andra funderingar. Så är jag glad att han orkar trösta mig lika mycket och bra varje gång.
<3<3

Vi har även gått in i v.25 :) känns bra, "bara" 15 veckor kvar. Och bara 6 dagar till ultraljud - underbart <3

Nu ska jag hoppa i duschen.
fett ofräsch.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: