2010-07-20
 20:03:44

tung dag

Helt död är jag idag.. har varit en tung dag på jobb.. Oredig!
Telefonen har inte fungerat som den ska, varmt har vi haft, och massa gubbar har hållit på och borrat och grejat. Jagudja.
Nu är jag hemma iallafall.

Ikväll har tomas fixat så att spjälsängen står där den ska.
Imorgon kommer Lotta hit med färgen hon har köpt :) sen fattas bara lite slippapper och penslar och roller, så ska det målas. Får bli helgens projekt tror jag..
Jag håller på och letar efter ett passande väggord att ha ovanför bebis huvud..

På torsdag ska vi äntligen få lyssna på det lilla livet igen <3 känns som det var längesen..
Men mest av allt längtar jag till ultraljudet 2a augusti, tänk att få se den lille igen :) helt underbart!

Nu tror jag att jag ska gå och sova, titta på lite film tills jag somnar..
Godnatt


Jennifer, mamma till Lukas och bebis i magen

Åååh mys med ett UL :) Är det någon speciell anledning till att ni ska på det igen eller ska ni bara få gå ändå? :)



PUBLICERAT: 2010-07-20, 21:03:36 | URL: http://ettuddanamn.blogg.se/
Pia

Sweet dreams som väggord e sjukt fint! Och passar lixom fast man delar sovrum till bebisen. Att d kan egentligen gälla alla eller hur man ska säga. Lite mer än att skriva tuttisnittinannagottis.


Åsa, mamma till Sebastian

å vad kul! jag fick bara fara på ultraljud 2 gånger under hela graviditeten :P



PUBLICERAT: 2010-07-21, 12:19:06 | URL: http://minifjun.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: