2010-07-22
 19:46:05

BM besök

Imorse var vi på besök till BM igen..
Vi fick en massa papper om ledighet, jag fattar inte mycket.. så PIA, hjälpa mig? :)
Mitt hb hade iallafall stigit, det är 123 nu (115 förra gången) så skönt att tabletterna funkar, nu tyckte hon att jag skulle ta dom bara varannan-var tredje dag.
Hjärtljuden var starka och fina på den lille <3
145 låg dom på idag också.

Sen fick vi även papper om att hämta ut mammalådan, så direkt på vägen hem var vi in och hämtade den. Vi fick 2009 års lådan, men vadfan. Nöjd ändå :)
Dock gillade jag inte halaren, så nu är jag på jakt efter en finare. Hihi.

Annars har jag varit på jobb idag, hela dagen.
Imorgon är det fredag och jag är överlycklig för 2 dagar ledigt.


Jennifer, mamma till Lukas och bebis i magen

Va skönt att ditt HB stigit :) och att du inte behöver ta tabletterna lika ofta!



Okej då hoppas jag verkligen att den höjts då :) snittad förstår jag att du inte vill bli, det vill inte jag heller. Jag är livrädd för att jag skall behöva bli det. Usch!



PUBLICERAT: 2010-07-22, 21:34:25 | URL: http://ettuddanamn.blogg.se/
Pia

Vi ska se va ni får för sort så ska vi se hur vi löser halare-problemet ;)



Får du inga tokit i magen av järntabletterna? Ja tyckte d va skitasigt så ja snorta Obsidan sen, då kunde man ta lite pripplor varje dag istället för en hel tablett då o då.


Pernilla

Jennifer: Jo det var riktigt skönt att hb har stigit, att man inte behöver ta domdär skitstora pillerna i onödan ;) (har sjukt svårt att svälja ALLT)



Pia: Aaah ;) låter bra det. Nja, magen har nog varit lite tokig.. men inte så farligt som jag trodde. :)


Pia

Med dom behöver du inte svälja piller, utan d e små små pripplor bara.


Pia

Vi tog aldrig lådan, vet att jag inte skulle använt nåt av klädesplaggen ändå, och det kändes inte värt, man får ju typ 240 e om man inte tar lådan och för den summan får man ganska mkt kläder på typ HM o Kappahl (eller om man vill fynda loppis), som dessutom enligt mitt tycke e finare. MEN dom såg annorlunda ut 2005, 2010-lådan har SKITFINA kläder. Ni kanske sku ha väntat till hösten med att hämta lådan, då sku ni säkert fått nya.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: