2010-07-23
 22:45:12

Både det ena och det andra.

En välbehövlig helg är här :)
Efter jobbet idag for jag in till stan och kikade efter jeans till tomas, hittade bara ett par helt vanliga som jag tog hem till honom. Dom var alldeles för tråkiga så imorgon far vi in och kollar efter andra.

När jag ändå var på stan passade jag på att kika in på Johannas jobb :) det resulterade i massa prat med henne, och titt på hennes kattungar (helt underbara <3, skulle det inte vara fullt hus redan hade jag garanterat tagit en.)

När jag hade kommit hem packade vi ihop spjälsänge och åkte ner till svärisarna, där slipades det och målades första lagret. Skönt att ha det gjort :)
Så bara det har torkat ska vi måla andra lagret.
Fint kommer det bli!

Nu har vi just kommit hem från en runda i stan, vi åt på rökka och tittade lite på folk. haha.
Nästa helg ska vi nog på rockoff, tomas ville dricka lite. Så jag tänker dra med mig Johanna och lalla runt :) är så sjukt trevligt att umgås, och vi har en hel massa att ta igen efter allt jobb.

Nu ska jag gå ner och lägga mig i soffan bredvid älskling.
Nattii



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: