2010-08-14
 16:15:16

Uppsalaresa

Har varit lite paus. Jag har haft datan utlånad till mamma :)
Igår var vi ju till uppsala, dagen blev precis lika rolig och underbar som jag hade förväntat mig :)

Och massa grejer kom med hem. hela bilen var helt knökfull, rooooligt.
Så nu är det fint som fan här hemma när vi har ordnat allting :)

Lillan fick massa fina kläder, och det bästa av allt var att vi hittade en overall till henne också! riktigt fin var den.
Även jag fick med mig lite kläder hem, och ett par skor förståss.
Tomas köpte massa elektroniksaker <3

Idag har jag varit och handlat en sväng men annars bara tagit det lugnt, nu väntar jag på att tomas ska komma hem så vi kan laga tacos. Tacomiddag med hjärta <3

Ikväll ska jag sy ett påslakan till vårat lilla hjärta <3

Maah det är så gulligt när Tomas pratar om våran lilla prinsessa, det lyser i ögonen på honom och han ser så framemot att hon ska komma <3
Världens bästa pappa kommer han bli, en såndär pappa som alla vill ha.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: