2010-08-14
 22:28:30

Trevlig kvääääll.

Riktigt trevlig kväll blev det :) johanna ringde mitt i allt och undrade om hon kunde komma över - absolut!
Kul att få prata av sig lite, sen klippte hon mig också. Vilket verkligen behövdes, skönt att bli av med topparna :) så tack för det!

Nu sitter jag och äter lite glass. Mooomms.
Ska snart sova tror jag.
Har just vikt in tvätten jag har tvättat idag, skönt att ha det gjort.. Behövde tvätta alla handdukar vi köpte i Sverige igår, eftersom dom inte funkar när dom inte är tvättade.

Imorgon får vi besök av min syster och Stefan :) ska bli trevligt, dom skulle komma mot kvällen något så dagen vet jag inte vad vi ska göra av.
Sen på måndag är det dags för BM besök igen, tyckte vi just var dit. Men tydligen har det redan gått fyra veckor. Men inte klagar jag, hellre att tiden går fort än långsamt. För jag vill inget hellre än att träffa lilla skruttan <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: