2010-08-28
 19:04:51

städat klart och tvätta bebiskläder

Åh herregud vad skönt!
nu är allting klart :) äntligen! och jag älskar verkligen när det är nystädat, det är så fräscht och skönt.
Men kroppen har nog inte riktigt gillat min överaktiva dag. Rygg och fötter mår inte bra alls..
När jag sa det till Tomas frågade han direkt "ska jag laga fotbad till dig då?" mawh, gulle <3
Så nu sitter jag här och badar fotbad - måste säga att skruttans badkar passar helt perfekt som fotbad fram tills hon själv ska använda det :)

Ikväll blir det himla lugnt - är helt slut så.
Titta lite på tv och bara mysas med älskling.
Jag gillar när det nu har blivit ordentligt mörkt på kvällarna så man kan tända lite ljus (:

Imorgon ska jag åka till mamma och tvätta lite kläder.
Har packat ner bebiskläder också, så nu ska jag börja tvätta dom (:
iiih vad trevligt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: