2010-08-11
 22:04:15

Slutjobbat, skötbord och längtan


sådärja, då var jag ledig då :) Känns riktigt skönt på samma gång som det var lite vemodigt att klippa sista kunden idag. Nu har jag ju vant mig med att klippa och greja hela dagarna, kommer bli ovant nu när jag inte kommer göra det mera..
Men kanske det blir lite jobb under hösten, så jag får stilla mitt begär :)
haha.
En helt underbar sommar har det varit iallafall.

Efter jobbet for jag och hämtade våran skötbord, när jag kom hem skulle vi skruva i hop det. Nu typ 5 timmar senare, sitter jag här och bordet är fortfarande inte ihopskruvat.
Både jag och Tomas blev bara irreterade när vi skulle truga ihop det.
Så vi lämnade det och åkte till rökka för lite mat istället :)
Bordet tar vi tag i imorgon.

Imorgon måste vi till stan också.
Vi ska till FPA, visa upp bilen för verkstad, köpa mina efterlängtade tvätttunnor?, hämta ut mitt nya bankkort, och växla lite pengar till sverige..

För på fredag sticker vi. GUD vad jag längtar efter en heldag med bara världens bästa Tomas.
<3

Nu ska jag tvinga Tomas att titta på film med mig innan jag somnar.. Hihi



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: