2010-08-30
 12:27:41

Schoolblogging

Sitter i skolans datasal..
Trögt med måndag som vanligt, ännu lite trögare idag då mitt hjärta skulle på jobb efter 6 veckors semester <3 usch vad jag tyckte synd om honom imorse..
Men han kan iallafall peppa sig själv med att det inte är så många veckors jobb innan han får lite pappaledigt..
Maah, det är så ofattbart att tomas ska bli pappa <3
gullelilla vad fint det kommer bli.
(haha, så puttisnuttit allt lät - är på lite sånt humör idag kanske ?! :)

Efter skolan bär det av hem och plocka upp lite.. Ovant, eftersom jag nu har blivit bortskämd av att komma hem till en städad lägenhet varje dag..
Nåväl, kanske lika bra att återvända till verkligheten och göra något själv ?!

När det är upplockat tänker jag dra täcket över mig och totalmysa ner mig i soffan med älskling och tvn resten av kvällen - sounds awesome.

Går in i vecka 30 idag (29+0)
Känns som att tiden går långsamt..
Men det går ju sakta frammåt ..
77 dagar tror jag.
älsklingsprinsessa vad jag och pappa längtar efter dig nu <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: