2010-08-06
 20:18:35

Lallillaaaall

Oj så underbart med helg :)
När jag slutade for jag och handlade med mamma, hoppas och tror att vi klarar oss utan att handla något under helgen.
Sen när jag kom hem lagade jag och älskling tacos - sjutk gott :)
och sjukt trevligt att äta middag med han, det var ett tag sen.

efter maten har jag sprungit runt och tagit kort på min bebisar (kissorna alltså) och sen har Tompen tagit kort på mina tjocka mage.

Om en stund ska vi tydligen titta på 100m final har jag fått höra.
Visst visst, bara att titta då antar.

Imorgon blir det spjälsängsmålning, förbanna vi måste måla den klart.
Om en vecka är vi på ikea och handlar alla tillbehör.
Sååå, då SKA den vara hemma och klar.
Hoppas kan man ju alltid. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: