2010-08-09
 18:20:22

Ibackad och trerätters.

Countdown; 2 dagar jobb kvar :D

Däremot hände något inte så kul idag, någon har backat in i min bil.. Denna någon har sen stuckit utan att lämna nummer eller något..
Skitstövel!
Såå, jag polisanmälde på lunchen och fick sen fara till försäkringsbolaget och få en lapp om att få det lagat.
20 september hade dom tid med mig.
Men då får vi den andra skadan som jag själv har gjort också lagad.
Skönt :)


Och den som har backat i har garanterat vetat om det med tanke på hur det ser ut. Antagligen har den också lack borta från sin bil eftersom det har fastnat på min.
En skåpbil trodde han på försäkringen eftersom det har tagit så pass högt upp.

Nåja, det löser sig iallafall :)





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: