2010-08-04
 18:41:33

det närmar sig slutet..

Veckan rullar på, redan onsdag idag. Känns bra, eftersom jag har lite nedräkning.. Det är sista hela veckan jag jobbar för denhär sommaren. Sen ska jag även jobba måndag-onsdag nästa vecka.
Men det räknas inte :)

Såå, än en gång håller en helt sjukt rolig sommar på Gita Salongen på att ta slut. Jag har stormtrivts som alltid, mycket jobb och det gillar vi.
Sen om kroppen inte riktigt har varit i samma shape som förra året, och ryggen håller på och bryter ihop behöver vi inte tala om.
Istället kan vi nämna alla som jag jobbar med, som är helt great.
Och alla härliga kunder som förgyller mina dagar :)
det perfekta jobbet helt enkelt.

Här hemma fylls det på med babykläder lite hela tiden, både jag och blivande mormor har väääldigt svårt att låta bli och handla allt man ser.
Så nog kommer lilltjejen ha kläder alltid :)
Men vadfan, det gör inte mig något. Jag tycker det är roligt.
Sparkar lite hela tiden gör hon nu också, just nu är hon vaken.
Och hon verkar inte ha vänt sig sen ultraljudet, för sparkarna känns uppe vid revbenen - och så låg hon i måndags också när vi kikade på henne.

<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: