2010-08-22
 16:55:41

Bullmätt

Idag bestämde jag mig för att åka till min kära mamma :)
Hon kom med den underbara idén att baka bullar, sagt och gjort. Men det var nog mest hon som baka, jag skötte pratet!
Skiitgoda blev bullarna, och en hel del kom med hem.
Taack :)

Nu är jag jättemätt av bullarna så nu sitter jag här som en padda.
Tänkte egentligen gå och duscha för att ha det gjort, men jag fastnade här.

Nu ska jag kolla på lite olika säng alternativ.
Tomas var helt med på att köpa ny säng - trevligt!
Så vi får se när det blir, handlar ju om rätt mycket pengar ändå.
Men jag vill ha nu! (:

Jaaajaa.


ida

Det finns ju många fina billiga sängar på ikea :)

Jag köpte ju min dubbelsäng där för 800 kr, fast ni kanske vill ha nått lite finare :P



PUBLICERAT: 2010-08-22, 18:04:34 | URL: http://idavilhelmina.blogspot.com
Pernilla

Själva sängen är inte så dyr, men det är madrassen sen.. och bäddmadrass.. Det är då det blir dyrt ..



PUBLICERAT: 2010-08-22, 18:18:43 | URL: http://pernillanivetju.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: