2010-08-16
 18:07:16

Bm besök, bilvisning

Så sjukt mätt är jag, vi åt middag för en stund sen - hemlagad pizza :) nommnomm.
Men nu lär jag känna mig som en flodhäst resten av kvällen (ännu värre än vanligt alltså ;)

Dagen började med BM besök.
Mitt hb fortsätter höjas fast jag aldrig kommer ihåg att ta någon av tabletterna - skönt!
Min viktökning ser jättefin ut och Heidi säger varje gång att hon tycker jag har så fin mage :)
Hihi.
Prinsessans hjärtljud låg på 140 <3
Hon kunde även känna hur bebis låg idag, huvudet neråt på höger sida och fötterna uppåt på vänster. Och jo tack, det känner jag. För kickar i revbenen får jag lite nu och då (:

Jag fick även med mig papper om alla smärtlindringar som finns, och förlossningsplanen. Blev helt paff när jag fick det, känns som det är så länge kvar. Men fasen vecka 28 börjar ju idag (:
roooligt!

Efter besöket for jag och visade upp min bil för verkstaden som ska fixa mina bucklor.
Han kollade och sa sen att det bara är att komma in med bilen 20 september.
Minst 1 vecka skulle vi räkna med att vara utan den.
Skönt när man får tillbaka den sen, eftersom bilen vi ska ha medans varken är automat eller servostyrd :)

Nu ikväll återstår det inte så mycket.
Jag måste duscha bara.
Sen sova rätt tidigt.
För imorgon drar skolan igång igen, hur otroligt det än låter.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: