2010-08-01
 17:10:06

bebissparkar och nervositet

Inatt ska jag försöka sova ensam.. Tomas har farit till Peter och ska sova där.
Hoppas jag somnar tidigt!

Idag har vi iallafall målat båda kortsidorna på sängen, det tar så jäkla länge att måla när alla spjälor ska målas.. Så vi tröttnade efter det..
Får fortsätta igen någon dag.
Det är ju inte direkt panik med att få den klar så..
Bara den är klar tills vi har varit till ikea och fått hemma alla tillbehör till den.

Sen har vi också tvättat, gnuggat Tomas jeans och försökt få bort gräsfläckarna han lyckades få dit i fredags.
Nu ligger dom i tvättmaskinen, så jag hoppas vi har fått bort dom.

Och imorgon börjar en ny vecka med jobb.
Dock är det den sista hela veckan jag jobbar, så det är rätt peppande.

Och imorgon ska vi också på ultraljud <3
Ska bli jätteroligt :) på samma gång som jag är så sjukt nervös för att det som inte satt ordentligt högt (livmodern?) förra gången inte skulle ha höjts.
Jag är grymt nervös för att det ska bli planerat snitt. Huuga.
Nåja, kan inte göra så mycket annat än att vänta tills imorgon och hoppas!

Idag har bebisen sparkat så att man har sett det på utsidan för första gången.
Förståss var inte Tomas hemma då, så han missade det.


Åsa, mamma till Sebastian

Du får se det såhär; Bättre med planerat snitt än akut snitt :) Men jag tror nog inte du behöver vara orolig. Kroppen fixar det mesta :)



PUBLICERAT: 2010-08-02, 09:21:25 | URL: http://minifjun.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: