2010-08-26
 20:29:27

bebiskläder och kärleksförklaringar


Jag tog just lite kort på det ena och det andra, bland annat lite av skruttans kläder.
Den röda mysdräkten fick vi av svärmor idag - jättefin och ser så skön ut!
Rosa dräkten som är bredvid har mamma köpt, jag älskar materialet på den - så himla mjukt.
Och dom tuffa skorna har vi fått av Alice i klassen, köpta i Texas :) skittuffa!
En hel del rosa kom också med från Sverige. Hello Kitty mysen har vi valt att hon ska ha på sig påväg hem från bb :) maah, jag älskar att sitta och pyssla med hennes kläder. Det är så gulligt.




Sen har vi ju även fått hennes sänghörna klar :) nästan iallafall. Spjälskyddet och lite mera mjukisdjur saknas. Men lite klar iallafall.
Sen ska ju allt tvättas så klart.
Påslakanet har jag faktiskt sytt själv :)


Kvalitén på bilderna är jättekass, vet inte varför..



Sen hittade jag också en jättegammal bild på den bästa <3
Utan honom skulle inte jag vara mycket.
Har så svårt att sätta ord på allt jag känner för han.
Han är så underbar <3
Han kommer bli den absolut bästa pappan till våran dotter.
Han kommer att ställa upp till tusen, och alltid finnas där.
Jag kan redan se hans stolta blick när han hämtar oss från bb.
Gud vad jag längtar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: