2010-08-26
 16:08:18

Bättre idag (:

tack för dom fina kommentarerna :) skönt med lite peppande emellanåt !

Idag är humöret mycket bättre iallafall. Känns skönt, för jag gillar inte att gå runt och vara nere.
Har haft kunddag hela dagen i skolan, men lite tråkigt då det inte var så mycket kunder.
Bättre ska det väl bli får vi hoppas.

Har just fotat magen, och jag har så svårt att förstå att den är så stor. Jag själv som bara ser den uppifrån och har burit runt på den länge tycker inte den är så stor - ända tills jag ser den på kort.
Jag ska bjuda på lite bilder senare ikväll, måste leta upp kabeln bara..

Pratade iallafall om skolan med Marlene igår.. Känns lite klarare nu iallafall. Nu är det vissa grejer som ska försöka ordnas och sådär.
Det är ju så svårt att planera något då man inte vet vad det är för skrutta som kommer.. Beror ju mycket på henne hur hon är..
Men allt ordnar sig..
Jag kommer att kämpa hur mycket som helst för att få mitt examensbetyg i juni som alla andra.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: